ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ
Αυτή
τη φορά η προεκλογική περίοδος είναι βραχύτατη, δεν υπάρχει χρόνος για να
μελετηθεί μεθοδικά η χάραξη εκλογικής στρατηγικής των κομμάτων. Βέβαια, και
όταν υπάρχει χρόνος, η στρατηγική είναι μάλλον είδος άγνωστο στον ελλαδικό
πολιτικό βίο, προεκλογικά την αναπληρώνουν «επί χρήμασι» οι επαγγελματίες του
εντυπωσιασμού.
Τα κόμματα πουλάνε μόνο εντυπώσεις και η οργανωμένη πώληση
εντυπώσεων είναι χρυσοπληρωμένο επιτήδευμα άσχετο με την πολιτική. Για τους
επαγγελματίες της πλύσης εγκεφάλου των μαζών οι επαγγελίες διακυβέρνησης της
χώρας και οι επαγγελίες αποτελε...περισσότερα »